برخورد-یک-هاوان-به-یک-مکتب-در-لغمان،-دو-کشته-و-زخمی-برجا-گذاشت

یک فیر هاوان صبح امروز در یک مکتب پسرانه در شهر مهترلام بابای ولایت لغمان برخورد کرد که در نتیجه دو دانش آموز کشته و پنج فرد دیگر زخمی شدند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت معارف با نشر اعلامیه‌یی گفته که حوالی ساعت ده امروز (شنبه7 حوت) به اثر اصابت یک فیر مرمی هاوان در یک صنف درسی لیسه شهید مولوی حبیب الرحمن شهر مهترلام بابای ولایت لغمان دو تن شاگرد هریک تسل ولد فضل الرحمن و اول خان ولد انځرگل به شهادت رسیده اند.

در حادثه مذکور پنج  تن شاگردان این لیسه به نام های عرفان الله ولد عبدالرحمن، الهام ولد شفیق الله، شیرمحمد ولد غلام محمد، حشمت الله ولد غلام سخی و جواد ولد خدایداد و یک تن معلم فریدالله ولد محمد الله زخم برداشته اند.

رهبری وزارت معارف افغانستان برای شهدای حادثه یاد شده از درگاه خداوند طلب مغفرت و برای بازماندگانشان صبرجمیل و برای مجروحان این حادثه صحت عاجل استدعا می نماید.

وزارت معارف در حالیکه حادثه اصابت مرمی را به داخل مکتب شدیداً تقبیح می نماید، اذعان می دارد که مکاتب و مدارس مکان اموزش علم و خداشناسی بوده و از مردم، علما و محاسن سفیدان به ویژه از طرفهای درگیر جنگ می خواهد تا در حراست از جان و مال معلمان و متعلمان کوشش نمایند.

برخورد یک هاوان به یک مکتب در لغمان، دو کشته و 5زخمی برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد