برنامه-درازمدت-وزارت-داخله-عملی-میگردد

وزارت داخله نشستی را برای رفع مشکلات و تحقق برنامه درازمدت این وزارت دایر کرده و برای عملی کردن آن اقدامات جدی روی دست گرفته است.

به گزارش افغان خبر: این نشست با حضور هیأت رهبری تحت ریاست تاج محمد جاهد وزیر امور داخله کشور، برگزار شد؛ با تفصیل در مورد چگونگی تحقق اهداف استراتیژیک وزارت امور داخله در عرصه های مختلف و رفع مشکلات موجود فرا راه تحقق اهداف استراتیژیک این وزارت بحث صورت گرفت.

وزیر امورداخله، با بیان این که موانع موجود فرا راه تحقق اهداف استراتیژیک این وزارت برداشته شوند، گفت که عملکرد وزارت امورداخله و نیروهای پولیس ملی با استراتیژی های تدوین شده باید مطابقت داشته باشند، تا حکومتداری خوب در کشور نهادینه گردد.

وزیر امورداخله به مسوولین امور هدایت داد که هرچه زود تر در زمینه رفع چالش و موانع اقدام نموده و زمینه تحقق اهداف استراتیژیک را فراهم سازند.

در این نشست در مورد چگونگی توسعه روند ملکی سازی در وزارت امور داخله، عرضه خدمات با کیفیت امنیتی برای مردم و تقویت اعتماد مردم به پولیس، به عنوان چهارمین هدف استراتیژیک این وزارت بحث صورت گرفت.

این هدف، به منظور بهبود امور اداری و خدماتی در وزارت داخله معین شده و معینیت اداری این وزارت مسوولیت دارد تا از چگونگی تحقق آن نظارت نماید.

توسعه تعلیم وتربیه، توسعه وبهبود سیستم توزیع پاسپورت و ویزا، توسعه سیستم ثبت احوال نفوس و تذکره الکترونیکی، توسعه پولیس مردمی و گسترش ارتباطات عامه از برنامه هایی است که وزارت امورداخله در چارچوب هدف خویش روی دست گرفته و تلاش ها به منظور نهایی شدن این برنامه ها جریان دارد.

لوی پاسوال اکرام الدین یاور، معین اداری وزارت امورداخله، در حالی که پیرامون چگونگی تحقق برنامه های راهبردی این وزارت، به ویژه در بخش ملکی سازی و بهبود خدمات امنیتی سخن می گفت، تصریح کرد که معنیت اداری وزارت امورداخله، به گونه جدی در تلاش است تا هرچه زودتر موانع و چالش های موجود فرا راه تحقق اهداف راهبردی این وزارت را برطرف نماید.

پاسوال مسعود احمد عزیزی، معین پالیسی و استراتیژی وزارت داخله، در مورد چگونگی تدوین و تحقق استراتیژی های این وزارت سخن گفته تصریح کرد که وزارت امور داخله در بخش تدوین استراتیژی ها عملکرد خوبی داشته اما در مرحله تطبیق و تحقق استراتیژی ها و اهداف، موانعی وجود دارد که برای رفع آن نیز اقداماتی روی دست گرفته شده است.

 

 

برنامه درازمدت وزارت داخله عملی میگردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد