برنامۀ-عملی-برای-امنیت-مراکز-ثبت-نام-رای-دهندگان

رییس جمهور غنی به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد تا بعد از بررسی همه جانبه، تدابیر و برنامۀ عملی را برای امنیت شهر کابل و همچنان امنیت مراکز توزیع تذکره و مراکز ثبت نام رای دهندگان در سراسر کشور، طی یک هفته آماده نموده و به ریاست جمهوری بسپارند.

به گزارش افغان نیوز: جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تحت ریاست محمد اشرف غنی در  قصر گلخانۀ ارگ برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور در خصوص چگونگی رویداد تروریستی اخیر در قلعۀ ناظر حوزۀ ششم شهر کابل، گزارش خویش را ارائه کردند.

رئیس جمهور و سرقوماندان اعلی قوای مسلح، پس از استماع گزارش متذکره، به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور هدایت داد تا بعد از بررسی همه جانبه، تدابیر و برنامۀ عملی را برای امنیت شهر کابل بخصوص غرب کابل و همچنان امنیت مراکز توزیع تذکره و مراکز ثبت نام رای دهندگان در سراسر کشور، طی یک هفته آماده نموده و به ریاست جمهوری بسپارند.

اقای غنی، عملیات موفقانۀ نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در منطقه انځرکی کندو ولایت پکتیا را که در اثر آن راه اکمالاتی دشمن مسدود گردید، مورد ستایش قرار داد.

سپس جلسۀ سرقوماندانی قوای مسلح، چگونگی پیشرفت انتقال قوای سرحدی و نظم عامه از وزارت امور داخله به وزارت دفاع ملی و ایجاد قوماندانی واحد را مورد بحث قرار داد و در این خصوص هدایات لازم صادر شد.

در اخیر جلسه، وضعیت عمومی امنیتی و پلان های عملیاتی ولایات بلخ، فاریاب، سرپل، جوزجان، غزنی، ارزگان، فراه، بادغیس، پکتیا و ننگرهار مورد بحث قرار گرفت و به مسئولین ارگان های امنیتی و دفاعی کشور بخاطر بهبود وضعیت امنیتی ولایات متذکره، هدایات لازم صادر گردید.

رئیس جمهور در خصوص تامین امنیت و پلان عملیاتی ولایت ننگرهار، گفت که اقدامات در زمینۀ تامین امنیت ولایت ننگرهار بخصوص شهر جلال آباد کافی نیست و باید شهروندان جلال آباد بزودی شاهد اقدامات عملی در خصوص تامین امنیت این شهر باشند.

برنامۀ عملی برای امنیت مراکز ثبت نام رای دهندگان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد