برگزاری-جلسۀ-«شش-و-نیم-صبح»-در-ارگ

«جلسه شش و نیم صبح» به ریاست محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، صبح امروز شنبه(۲، اسد) در ارگ دایر گردید.

به گزارش افغان نیوز؛ در اعلامیه ارگ آمده است که آقای غنی از کار، جدیت و هماهنگی جلسۀ شش و نیم و همچنان از مدیریت و هماهنگی امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری قدردانی نموده است.

رئیس جمهور غنی، گفت که با بهبود هماهنگی میان ادارات؛ حیثیت پولیس بالا رفته، شاروالی کارهایش را با جدیت و قاطعیت به پیش می برد و کارکردهای ولایت نیز بهتر شده است.

به باور وی؛ «جلسه شش و نیم» برای کابل یک روایت ساخته است، اما روایت کابل، روایت تمام ملت است. بنابراین، جلسه باید تقویت و در سراسر کشور عملی شود.

اشرف غنی در اخیر سخنانش گفت که امنیت ولسوالی‌های چهار اطراف کابل بهبود یافته، در امر مبارزه با جرایم سنگین، هماهنگی نزدیک با څارنوالی و پیگیری هر دوسیه تا کوچکترین مسایل و همچنان رسیدگی به خانواده های شهدا، پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ی به میان آمده است.

این درحالی است که گروه طالبان در تازه‌ترین مورد گفته است که برای رسیدن به صلح، محمداشرف غنی باید از دولت کناره گیری کند و حکومت جدید تشکیل شود.

از سوی هم، شورای امنیت سازمان ملل متحد، اعلام کرده که حضور جنگ‌جویان شاخه‌ی خراسان گروه داعش، در اطراف ولایت کابل افزایش یافته است.

برگزاری جلسۀ «شش و نیم صبح» در ارگ

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد