برگشت-بدون-دست-آورد-نیروهای-امنیتی-از-جلریز

طالبان راه‌های برگشت نیروهای امنیتی از مسیر جلریز ولایت میدان وردک را ماین‌گذاری نموده و دره مرگ همچنان تحت تصرف این گروه می‌باشد‌.

به گزارش افغان نیوز: مهدی راسخ، عضو مجلس نمایندگان در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است؛ قوت‌های که از بهسود طرف جلریز آمده اند، از دو روز به این سو متوقف اند، زیرا طالبان راه‌های برگشت و پیش رویی نیروهای امنیتی را ماین‌گذاری کرده و ولسوالی را با سلاح ثقیله هدف قرار داده‌اند.

وی می‌افزاید که ما اوضاع را نظارت کرده و جدأ خواهان تصفیه کامل این شاهراه بوده و تأمین امنیت دایمی این مسیر را می‌خواهیم. در غیر آن، اعتراضات شدید مردمی را شروع خواهیم کرد.

به گفته وی: حکومت می‌تواند مانند بهسود ۱۲ طیاره، صدها تانک و هزاران نفر را به یکبارگی در این عملیات استعمال کند.

آقای راسخ می‌گوید که در این عملیات، تعداد نیروهای امنیتی توسط طالبان کشته و چند تانک تخریب گردیده است. بنابراین، اشرف غنی، محب و داکتر ضیا اعلام انتقام گیری نموده و سربازان را روحیه دهند.

این عضو مجلس نمایندگان تصریح نموده که برگشت بدون دست آورد و رها کردن دوبارهٔ این دره به دست طالبان خیانت به نظام و خصومت با مردم می‌باشد.

این درحالی است که وزارت دفاع ملی کشور با اشاره به پیروزی عملیات علیه طالبان در مسیر جلریز ولایت میدان وردک می‌گوید که اردوی ملی برای دانش‌آموزان مکاتب ولسوالی بهسود، بسته‌های قرطاسیه و لوازم درسی کمک و توزیع کردند.

برگشت بدون دست آورد نیروهای امنیتی از جلریز

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد