بسیج-ملی-ادارات-ذیربط-در-امر-مبارزه-با-مواد-مخدر

ادارات سکتوری و نهادهای تنفیذ قانون روی بسیج ملی ادارات ذیربط در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید نمودند.

به گزارش افغان نیوز: ادارات سکتوری و نهادهای تنفیذ قانون دومین نشست هماهنگی و گزارشدهی شان را در راستای مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته در وزارت امور داخله تدویر نمودند.

ریاست این نشست را معین مبارزه با مواد مخدر وزارت امورد داخله به عهده داشت و نماینده‌های با صلاحیت نهادها و ادارات ذیربط، گزارش‌های کاری دو ماه اخیر در راستای مبارزه با مواد مخدر را در جلسه ارایه نمودند.

محمد هاشم اورتاق، معین مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله از همکاری و هماهنگی خوب نماینده‌های ادارات مربوط در امر مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و پیرامون وضعیت موجود مواد مخدر در سطح کشور و نیز چگونگی مبارزه با این پدیده شوم صحبت نمود.

 همچنان در این نشست، نماینده‌های نهادها و ادارات روی طرح‌های مشخص صحبت نمودند و پیشنهادات شان را پیرامون مبارزه موثر با مواد مخدر با اعضای جلسه شریک ساختند.

در این جلسه معینان وزارت‌های؛ صحت عامه، امورخارجه، دفاع ملی، مالیه، عدلیه، اطلاعات و فرهنگ، معاونین ریاست عمومی امنیت ملی، اداره مستقل ارگانهای محل، روسای عمومی سارنوالی اختصاصی، محکمه اختصاصی، امور زندانها و معاون بانک مرکزی حضور داشتند و آنان روی بسیج ملی ادارات ذیربط در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید نمودند.

این درحال درحالی است که برخی واحد تحقیق و ارزیابی افغانستان مدعی اند که نیم میلیون افغان مصروف کار در تولید و قاچاق مواد مخدر هستند. این رقم بیشتر از شمار نیروهای دفاعی و امنیتی این کشور است.

بسیج ملی ادارات ذیربط در امر مبارزه با مواد مخدر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد