به-مشکلات-امنیتی-شاهراه‌های-مناطق-مرکزی-منتهی-به-کابل-رسیدگی-میشود

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجراییه کشور در دیدار با نمایندگان مردم مناطق مرکزی در شورای ملی گفت؛ به نا‌ امنی‌ها و دشواری‌های شاه‌راه مناطق مرکزی الی پایتخت رسیدگی می‌شود.

به گزارش افغان خبر؛ در روزهای اخیر شاهراه‌های مناطق مرکزی منتهی به کابل با ناامنی‌های زیاد روبرو بوده و در موارد هم مسافران از سوی مخالفین دولت از موترها پایین شدند.

نمایندگان مناطق مرکزی در دیدار با رئیس اجراییه حکومت؛ نا امنی‌های شاهراه مناطق مرکزی الی پایتخت و نا امنی‌ها و دشواری‌های شاه‌راه عمومی در ولایت غور را با رئیس اجرائیه کشور مطرح ساخته و توضیح دادند که در این مسیرها تعداد زیادی از مسافران را از موترها پایین می‌کنند.

این نمایندگان افزودند؛ تعدادی از مسافرین به گروگان گرفته شده‌اند و این مسیرها برای مسافران نا امن اند. آنان در صحبت‌های خویش خواهان رسیدگی هرچه عاجل حکومت به این معضل گردیده اند.

رئیس اجراییه نیز تعهد سپرد و گفت؛ به این مشکلات رسیدگی میشود و نیروهای امنیتی امنیت این شاهراه ها را به صورت درست تامین خواهد کرد.

از چند سال به این سو راه کابل-بامیان از مسیر میدان وردک ناامن بوده و در بسیاری موارد طالبان مسلح این مسیر را بروی مردم بستند و یا مسافرین را به گروگان کرفته در بدل رهایی آنها پول هنگفت خواستار شدند.

به مشکلات امنیتی شاهراه‌های مناطق مرکزی منتهی به کابل رسیدگی میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد