بیش-از-هزار-جریب-زمین-دولتی،-دردست-غاصبان-قراردارد

عبدالملک کاتبی، سرپرست اداره اراضی ولایت هرات در یک نشست خبری اظهار داشته است که هزاران جریب زمین از سوی زورمندان غصب شده است که اداره اراضی این ولایت توان مقابله با غاصبان را ندارد.

به گزارش افغان نیوز: به گفته ی مقام‌های محلی در اداره اراضی ولایت هرات، هزاران جریب زمین در این ولایت از سوی زورمندان غصب شده، اما این اداره توانایی مقابله با غاصبان زمین را ندارد.

عبدالملک کاتبی، سرپرست اداره اراضی ولایت هرات در نشست خبری گفته است که تاکنون بیش از ۶۴ هزار جریب زمین در این ولایت از سوی زورمندان غصب شده است و کارمندان این اداره به دلیل موجودیت تهدیدات توانایی مقابله با افراد غصب کننده زمین را ندارند.

وی تصریح کرده است که چند وقت پیش یک فرد نقاب پوش سوار بر موترسایکل، مجهز با کلاشینکف به درب منزل من آمده بود و من را تهدید کرد که مانع غصب زمین درهرات نشوم.

در این میان،فرهادجیلانی ، مسئول مطبوعاتی دفتر والی هرات اظهار داشته است که اداره محلی این ولایت به هیچ فرد و یا گروهی اجازه غصب زمین‌های دولتی را نمی‌دهد و با غاصبان زمین از طریق نهادهای عدلی و قضایی برخورد جدی خواهد شد.

همواره نگرانی‌های در پیوند به غصب زمین در ولایت هرات وجود داشته و گفته‌هایی مطرح است که غاصبان زمین توسط افراد بلند پایه حکومتی مورد حمایت قرار داده می‌شوند اما اداره محلی هرات این موضوع را رد می‌کند.

بیش از 64 هزار جریب زمین دولتی، دردست غاصبان قراردارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد