بیش-از-۲۶۰-تن-در-جنگ-غزنی-کشته-شدند

پس از عملیات نیروهای امنیتی در غزنی و پاکسازی این شهر از وجود طالبان، گزارش ها میرساند که تعداد قربانیان این رویداد به بیش از ۲۶۰ تن می رسد.

به گزارش افغان نیوز: امان الله کامران، عضو شورای ولایتی  غزنی، امروز چهارشنبه( ۲۴ اسد) به خبرنگار افغان نیوز گفت که عملیات تصفیوی در مرکز شهر غزنی آغاز شده و تعدادی از طالبان در محاصره نیروهای امنیتی قرار دارند.

آقای کامران تصریح می کند که بعد از ظهر روز گذشته همزمان با رسیدن نیروهای تازه نفس در غزنی نیروهای امنیتی توانستند طالبان را از مرکز این ولایت به عقب رانده و مرکز شهر را از وجود طالبان پاک نمایند.

وی می افزاید؛ با این که مرکز شهر پاکسازی شده اما هنوز هم چهار ولسوالی اجرستان، خواجه عمری، اندر و چغتو در تصرف طالبان اند و تلاش دارند که ولسوالی های مقر، قره باغ، گیلان، گیروه و ناهور را نیز سقوط دهند.

این عضو شورای ولایتی غزنی سقوط ولسوالی ناهور را تایید نمی کند اما می گوید که شب گذشته گروه طالبان به طرف این ولسوالی حرکت نموده تا جنگ را در آنجا بکشاند.

او همچنان اظهار داشت، هرچند تعداد کشته شدگان این رویداد در غزنی ۲۶۰ تن گفته شده اما با پیدا شدن جسد ها از گوشه و کنار، بر تعداد کشته شدگان می افزاید.

آقای کامران تاکید کرد که راه های موصلاتی ولسوالی ها به مرکز شهر غزنی هنوز هم مسدود است و هیچ کس نمی تواند از این مسیرها به راحتی عبور و مرور نمایند.

امان الله کامران خواهان توجه جدی حکومت شد و علاوه کرد که غزنی یکی از شهرهای پرنفوس افغانستان است که مستحق امتیازات و امکانات بیشتر از این می باشد.

بیش از ۲۶۰ تن در جنگ غزنی کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد