بیش-از-۴۰-تن-در-پیوند-به-جرایم-جنایی-بازداشت-شدند

چهل‌و سه تن در در پیوند به قتل، اختطاف، سرقت، اخلال نظم عامه و انتقال سلاح غیر قانونی غیر قانونی در شش ولایت بازداشت شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله امروز (شنبه، ۱۷ سرطان) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که ۴۳ تن در پیوند به سرقت، قتل، اختطاف، قمار، اخلال نظم عامه، انتقال اسلحه غیر قانونی و سایر جرایم جنایی از ولایت های بلخ، ارزگان، تخار، ننگرهار، سمنگان و هرات بازداشت شده‌اند.

طبق خبرنامه، ۱۴ تن در پیوند به جرایم جنایی از ولایت بلخ، ۱۱ تن در پیوند به سرقت، زورگویی و اخلال نظم عامه از ارزگان، دو تن در پیوند به اختطاف، دو سارق، سه تن در پیوند به انتقال اسلحه غیرقانونی همراه شش قمارباز از تخار، دو سارق حرفه‌ای از سمنگان، دو تن در پیوند به اقدام به قتل از ننگرهار و یک سارق دیگر در هرات بازداشت شده‌اند.

بر اساس خبرنامه، هفت میل سلاح مختلف النوع همراه با سایر تجهیزات نظامی از میدان وردک از سوی پولیس مبارزه با تروریزم آن ولایت نیز کشف و ضبط شد.

در این خبرنامه گفته شده است پولیس مبارزه با مواد مخدر در هفت ولایت سه کارخانه مواد مخدر را کشف و ۱۴تن را در پیوند به قاچاق، فروش و استعمال مواد مخدر بازداشت نمودند.

یک کارخانه مواد مخدر و ۵ تن فروشنده مواد مخدر از کابل، ۴ تن در پیوند به فروش مواد مخدر از خوست، یک تن از تخار، ۳ تن در پیوند به استعمال و فروش مواد مخدر از سرپل و ۱۰ پاکت مواد مخدر نوع تریاک که در یک موتر جابجا گردیده بود از سمنگان کشف و یک تن در پیوند به آن بازداشت گردیده‌اند.

پولیس مبارزه با مواد مخدر، دو کارخانه مواد مخدر را در ولسوالی شهرک غور کشف کرده است.

 

 

بیش از ۴۰ تن در پیوند به جرایم جنایی بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد