تامین-امنیت-کشور،-به-همکاری-مردم-نیازمند-است

نیروهای امنیتی با تمام قوا در مقابل مخالفان مسلح ایستادگی میکنند و باید مسئولین حکومت و مردم از قربانی های آنها قدردانی نمایند.

به گزارش افغان خبر؛ محبوب الله محبی سرپرست ولایت کابل امروز (دو شنبه 29 قوس) در یک برنامه خبری گفت؛ مردم باید از نیروهای امنیتی حمایت کنند و بدون حمایت و همکاری مردم با این نیروها امنیت در کشور تامین شده نمیتواند.

آقای محبی گفت؛ نیروهای امنیتی در مقابل دشمنان مردم افغانستان می‌جنگند و هر روز کشته می‌دهند تا باشندگان کشور به آرامی زندگی کنند اما در بعضی موارد دیده شده است که مردم با این نیروها همکاری نمیکنند و می‌گویند؛ مسئولیت این نیروها است که امنیت را تامین کند که این زمینهساز حضور دشمن در کشور میشود.

سرپرست ولایت کابل بیان داشت؛ امنیت کابل هر روز بهتر میشود و این نتیجه تلاش نیروهای امنیتی است. او افزود؛ از 100 درصد حملات دشمن که میخواهند در کابل ناامنی ایجاد کنند حدود 97 درصد ان خنثی میشود که این عملکرد قابل قدر است و مردم اگر همکاری کنند تمام دسیسه های دشمن محو میشود.

از سوی دیگر جنرال ضیایی معاون فرقه 111 کابل گفت؛ حمایت مردم باعث بالا رفتن روحیه نیروهای امنیتی میشود و این نیروها با حمایت مردم میتوانند در مقابل دشمنان افغانستان به خوبی مبارزه کنند.

آقای ضیایی گفت؛ باید بین مردم فرهنگ حمایت از نیروهای امنیتی ایجاد شود و مردم احساس مسئولیت نسبت به این نیروها کنند. او افزود؛ تا زمانی که امنیت در کشور تامین نباشد جوانان از این کشور فرار خواهند کرد و به کشورهای دیگر مهاجر میشوند.

در همین حال مولوی عطاالله فیضان وکیل شورای ولایتی کابل به نمایندگی از این شورا گفت؛ مردم به حکومت مالیات می‌دهند و انتظار دارند که امنیت و شهر  از کثافات پاک نگهداشته شود اما حکومت مسئولیت خود را در مقابل مالیات مردم به درستی عرضه نکرده است.

آقای فیضان گفت؛ نیروهای امنیتی هر روز کشته میشوند و سران حکومت باید از این نیروها حمایت کنند.

او بیان داشت؛ مردم کابل از روند صلح حمایت میکند و حکومت نیز به این روند جدی تر عمل کند.

 

 

تامین امنیت کشور، به همکاری مردم نیازمند است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد