تاکید-غنی-روی-امنیت-شاهراه‌ها-و-جلوگیری-از-حوادث-طبیعی

رییس جمهور غنی به مسئولین مربوطه هدایت داد که روی تامین امنیت شاهراه ها و جلوگیری از وقوع حوادث طبیعی چون سیلاب ها تمرکز بیشتر نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، روز گذشته در جلسۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح، ضمن ستایش از تلاش های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بخاطر دفع و طرد تحرکات دشمن، گفت که عملیات های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در نقاط که تهدید وجود دارد، باید ادامه یابد.

آقای غنی با اشاره به حوادث طبیعی احتمالی، گفت که باید برای حالات اضطرار حوادث طبیعی، آمادگی کامل وجود داشته باشد، زیرا وقوع حوادث طبیعی چون سیلاب ها محتمل است.

وی به مسئولین مربوطه هدایت داد که روی یک پلان واضح کار نمایند تا ساحات آسیب پذیر مشخص گردد و هماهنگی میان اداره مبارزه با حوادث طبیعی و نهادهای امنیتی و دفاعی بیشتر از پیش افزایش یابد.

همچنان، رئیس جمهور غنی با تاکید به نهادهای امنیتی و دفاعی کشور گفت که تمرکز بیشتر روی تامین امنیت شاهراه ها صورت گیرد. وی به اداره مستقل ارگان های محلی هدایت داد تا بخاطر بلند بردن ظرفیت در حکومتداری محلی تلاش نماید.

این درحالی است که دفتر ملی کنترل مواد مخدر کاخ سفید اعلام نموده که کشت کوکنار و تولید تریاک به میزان زیاد، دست حکومت افغانستان را در اجرای قانون بسته نگه می‌دارد.

تاکید غنی روی امنیت شاهراه‌ها و جلوگیری از حوادث طبیعی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد