تبلیغ-زهرآگین-علیه-نیروهای-امنیتی-قابل-تحمل-نیست

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که تبلیغ «خشن و زهرآگین» علیه نیروهای دفاعی کشور را تحمل ندارد و همچنان مردم کابل باید «مواظب باشند» اما نگران نه.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز دو شنبه(12، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که یکی از مسوولان مدرسه دینی در حومه شهر کابل که علیه نیروهای امنیتی افغانستان «تبلیغ زهرآگین» کرده بود، احضار شده است.

به قول صالح، این مبلغ از عمل «زشت و بدعت» خود ابراز پیشمانی کرده است. بنابراین، متوجه باشید که «تبلیغ خشن» علیه قوای دفاعی کشور تحمل نمی‌شود.

معاون اول ریاست جمهوری نیروهای امنیتی را مدافع «عزت و نوامیس» کشور خوانده و افزوده است که یونیفورم این نیروها «پست و جلد» نظام است و باید به آن احترام گذاشته شود.

صالح هم‌چنان از نشر و پخش تصاویر تروریستانی که در طراحی حملات مرگ‌بار متهم هستند، نیز خبر داده و گفته که ۳۳ عکس این دسته افراد روز دوشنبه در سطح شهر نصب می‌شود. صالح از مردم خواسته است که علیه این افراد اقامه دعوا کنند.

معاون اول ریاست جمهوری از قول امنیت ملی نوشته است که مردم در کابل «مواظب باشند»، اما نگران نه.

به گفته صالح، اشراف امنیت ملی بر تمام شبکه‌های ترورهای هدفمند قابل ملاحظه است و این هسته‌ها یکی پس از دیگری نابود می‌شوند.

صالح از فردی به نام نجیب حیدری به عنوان مسوول قتل‌های هدف‌مند و انفجارات در کابل یاد کرده و گفته است که این فرد از سوی طالبان به پاکستان فراخوانده شده است؛ زیرا او در کار خود ناکام بوده است.

صالح می‌گوید که نجیب فکر کرده بود که تفاهم‌نامه دوحه به معنای این بود که او می‌تواند کابل را در آتش بسوزاند.

این درحالی است که آقای صالح پس از دو هفته اعلام کرده است که در یک شبانه‌روز گذشته، هشت رویداد جنایی در شهر کابل رخ داده و کار برای به صفر رساندن آن جریان دارد.

تبلیغ زهرآگین علیه نیروهای امنیتی قابل تحمل نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد