تخریب-یک-محموله-بزرگ-چرس-در-ولایت-ننگرهار

در نتیجه عملیات نیروهای قطعات خاص پولیس مبارزه با مواد مخدر در ولایت ننگرهار، یک محموله بزرگ"۳۵۰۰ کیلوگرامی چرس" کشف و تخریب گردید.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز پنج شنبه(2، میزان) با نشر اعلامیه گفته است که نیروهای قطعات خاص پولیس مبارزه با مواد مخدرعملیات مشترکی را با نیروهای هوائی کشور، درمربوطات ولایت ننگرهار انجام دادند که درنتیجه آن، یک محموله بزرگ مواد مخدر کشف و از بین برده شد.

اعلامیه افزوده است که این محموله 3500 کیلوگرامی چرس، شب گذشته، از روستای تریلی ولسوالی اچین ولایت ننگرهار کشف وطبق قانون مبارزه با مواد مخدر، بعد از بررسی، در محل ازبین برده شده است.

وزارت داخله تصریح نموده است که در پیوند به این قضیه، فردی بازداشت نشده اما تحقیقات پیرامون بازداشت عاملان آن جریان دارد.

همچنان در اعلامیه این وزارت آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس مبارزه با مواد مخدر، با عزم و اراده قوی درامر مبارزه با کشت، پروسس و قاچاق مواد مخدر که یکی از منابع مهم تمویل گروه‌های هراس افگن در کشور است، با جدیت کار و پیکار نموده و درراستای محوه ونابودی این پدید شوم، از هرگونه تلاش دریغ نخواهند کرد.

تخریب یک محموله بزرگ"چرس" در ولایت ننگرهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد