تدابیر-وِیژه-امنیتی-برای-برگزاری-انتخابات-در-شهر-کابل

منسوبین فرماندهی پولیس ولایت کابل در هماهنگی با نیروهای امنیت ملی و اردوی ملی، جهت تأمین امنیت پروسه انتخابات به حالت "احضارات درجه یک" قرار گرفته اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور با نشر اعلامیه اطمینان دادده است که این نیروها، در تمامی محلات رأی دهی در مرکز و ولسوالی های ولایت کابل مستقر گردیده اند و الی زمان ختم پروسه انتخابات، مؤظف به تأمین امنیت محلات متذکره هستند.

اعلایمه افزوده است که در هر محل رأی‌دهی، به گونه کافی نیروهای پولیس مؤظف گردیده اند و این نیروها به هیچ عنصری مخرب اجازه نخواهند داد تا به امنیت روحی و روانی مردم در انتخابات که یک پروسه ملی و مردمی است، صدمه وارد نمایند.

همچنان نیروهای پولیس مشترکاً با نیروهای دفاعی توظیف شده اند که گزمه های دورانی و ایست های بازرسی را در نقاط مختلف شهر کابل داشته باشند تا مردم بدون کدام نگرانی امنیتی به پای صندوق های رای رفته و زعیم آینده کشور خویش را از طریق این پروسه ملی تعین نمایند.

وزارت امور داخله تصریح نموده است که نیروهای قطعات خاص پولیس نیز به حالت آماده‌باش قرار گرفته اند تا در صورت بروز کدام مشکل امنیتی، در دفع به موقع آن اقدام نمایند.

تدابیر وِیژه امنیتی برای برگزاری انتخابات در شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد