تشدید-جنگ-در-سال-آینده؛-تبلیغات-استخبارات-منطقه-است

اعضای مجلس نمایندگان میگویند که تشدید جنگ در افغانستان در سال آینده تبلغاتی است که از سوی ارگانهای اطلاعاتی کشورهای همسایه شایعه میشود.

به گزارش افغان خبر: برخی از نمایندگان تاکید دارند که سال آینده امنیت بهتری را شاهد خواهیم بود و تشدید جنگ در بهار پیش رو جنبه تبلیغی دارد.

 کمال ناصر اصولی عضو مجلس نمایندگان میگوید که کشورهای حامی تروریزم و کشورهای همسایه با پخش شایعه تشدید جنگ در افغانستان قصد دارد مرال نیروهای افغانستان را کاهش دهد.

به باور آقای اصولی نیروهای امنیتی کشور با تمام نیرو از خاک افغانستان دفاع کرده و دفاع خواهد و مردم افغانستان به این نیروها افتخار میکند.

این نماینده مجلس میگوید استیضاح وزیر دفاع در حال حاضر به نفع کشور نیست و نمایندگان نباید از صلاحیت استیضاح سو استفاده کنند.

به گفته آقای اصولی، بعضی از نمایندگان مردم به خاطر امتیاز گرفتن ورقه استیضاح را به جیب خود میگردانند و تقاضای پول از شخص استیضاح شونده میکنند.

در همین حال ناصری عضو دیگر مجلس نمایندگان میگوید که استیضاح حق مسلم نمایندگان است در صورتیکه مطابق به قانون و وظایف داخلی مجلس باشد.

آقای ناصری گفت که  نمایندگان که به خاطر امتیاز گرفتن ورقه استیضاح را به جیب خود میگردانند این کار خلاف اصول داخلی مجلس میباشد.

به باور آقای ناصری استیضاح وزیران در حال حاضر به صلاح افغانستان بخاطریکه کشور در گوشه و کنار مصروف جنگ با نیروی های مخالف میباشد، نیست.

به گفته آقای ناصری با این وضعیت باید با نیروهای امنیتی کشور کمک صورت بیگیرد تا آنها با شجاعت از این خاک دفاع کنند.

با این همه طرح قانون واژه« شهید» بالای افراد که در دفاع از وطن جان های شان را از دست میدهند با اکثریت آرا مجلس نمایندگان داخل برنامه این مجلس شد.

نمایندگان مجلس از خبرنگاران دولتی و خصوصی خواست تا کسانی که در راه وطن جان میدهند واژه شهید را بالای آنها اطلاق کنند.

این در حالیست که نمایندگان مجلس وزیر دفاع کشور را در هفته آینده برای پاسخ گویی به این مجلس خواسته است.

تشدید جنگ در سال آینده؛ تبلیغات استخبارات منطقه است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد