تلاشی-خانه‌به‌خانه؛-طالبان-افراد-بی‌گناه-آسیب-نمی‌بینند

به دنبال انتقاد گسترده‌ی مردم از تلاشی‌های خانه‌به‌خانه در کابل و ولایات؛ امارت اسلامی طالبان اعلام کرده که این عملیات بخاطر نابودی عناصر شریر آغاز شده و هیچ‌گونه آسیب و تهدیدی به افراد بی‌گناه نیست.

به گزارش افغان نیوز؛ در اعلامیه طالبان آمده است که بازداشت و از بین بردن دزدان، اختطاف‌گران، عناصر شریر و دیگر مجرمین از سوی نیروهای امنیتی پیش از پیش کشف و تحت نظارت شده اند.

در جریان این عملیات به هیچ نفر و خانه ملکی زیان نمی‌رسد، تمام تدابیر احتیاطی در نظر گرفته شده و با مردم برخورد خوب صورت می‌گیرد.

طالبان از مردم ولایات و مناطق متذکره خواسته‌اند که با نیروهای امنیتی شان در ارائه‌ی معلومات کمک نمایند و از عملیات هیچگونه ترسی نداشته باشند. زیرا این عملیات برای تامین خوب‌تر شهروندان کابل، تاجران و سایر هموطنان، به راه انداخته شده است.

اعلامیه می‌افزاید که اگر کسانی مجرم نباشند و یا با مجرمین وابستگی نداشته باشند، به آن‌ها مشکلی پیش نمی‌شود. همه‌ی مردم آرام در خانه‌ها و جاهای شان بمانند و با نیروهای امنیتی شان کمک نمایند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با نشر تصاویر مدعی‌اند که طالبان در ساحه خیرخانه کابل و ولایت‌های پروان، کاپیسا و پنجشیر، حتی بکس‌های لباس زنان را تلاشی می‌کنند، این واقعأ وحشت و اهانت است.

مسعود اندرابی، وزیر داخله‌ی پیشین می‌گوید تلاشی فراقانونی طالبان و هجوم آنان به خانه‌های مردم كابل بيان‌گر عدم‌اعتماد طالبان به مردم است.

تلاشی خانه‌به‌خانه؛ طالبان: افراد بی‌گناه آسیب نمی‌بینند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد