تلفات-سنگین-طالبان-در-میدان-وردک-و-هرات

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که در نتیجه ضد حمله نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در ولایت‌های میدان وردک و هرات ۱۵ طالب مسلح کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج‌شنبه(26، سرطان) منتشر شده، آمده است که شب گذشته تروریستان طالب در مربوطات والسوالی ادرسکن ولایت هرات بالای پوسته های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی حمله نمودند که خوشبختانه حمله شان توسط نیروهای ملی امنیتی و دفاعی کشور عقب زده شد.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه این حمله، ٥ طالب کشته شدند که اجساد شان درمیدان نبرد باقی مانده، مقدار سلاح و مهمات شان نیز بدست نیروهای امنیتی آمده است.

وزارت دفاع در یک اعلامیه دیگر افزوده است که ۱۰ طالب شب گذشته هنگامی که در حال اجرای حملات بالای نیروهای افغان بودند در ولایت میدان وردک بودند، در حملات متقابل کشته شدند.

به نقل از اعلامیه؛ این رویداد که در ولسوالی جغتو این ولایت اتفاق افتاد، در آن ۱ وسایط نقلیه با مقدار زیاد سلاح و مهمات طالبان نیز تخریب گردید.

این درحالی است که رییس جمهور غنی روز گذشته در جلسه کابینه، جهت احضارات و آمادگی ها برای دفع و طرد حملات دشمن، به ارگان های امنیتی و دفاعی کشور، هدایات لازم داد.

در همین حال، مارشال عبدالرشید دوستم، معاون نخست پیشین ریاست جمهوری می‌گوید که اگر جهان و رییس جمهور غنی به وی اعتماد کنند، در مدت شش ماه طالبان را شکست می‌دهد.

تلفات سنگین طالبان در میدان وردک و هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد