تلفات-سنگین-هراس-افگنان-در-نقاط-مختلف-کشور

وزارت دفاع ملی اعلام کرده که در نتیجه عملیات تهاجمی و تصفیوی نیرو های امنیتی طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف کشور، تلفات سنگینی به هراس افگنان وارد شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت دفاع ملی آمده است که طی 24 ساعت گذشته نیرو های ملی دفاعی وامنیتی افغانستان 9 عملیات مشترک تهاجمی و  تصفیوی پلان شده، 101 مورد وظایف خاص کماندوئی به هدف محافظت از جان ومال مردم و سرکوب نمودن هراس افگنان در نقاط مختلف کشور راه اندازی نموده اند .

این عملیات در ولایات ننگرهار، غــــــــزنی، پکتیا، ارزگان، زابل،غور، فـــاریاب ، کندز و هلمند راه اندازی گردیده، در ولسوالی مروره ولایت کنر  2 تن از اعضای تحریک طالبان پاکستانی کشته، در ولسوالی ناوه ولایت غزنی 15 تن دهشت افگن دستگیر و یک عراده موتر از بین برده شده در ولسوالی دولینه ولایت غور 5 تن دهشت افگن دستگیر و 13 عراده موتر سایکل بدست آمده و در ولسوالی پشت رود ولایت فراه 2 میل پیکا 3 میل کلاشینکوف، یک پایه مخابره، یک عراده موتر ، 8 تخته سولر و یک قرارگاه دشمن از بین برده شده است .

همچنان در ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا 2 تن دهشت افگن دستگیر، یک میل کلاشینکوف، یک قبضه تفنگچه دستی، 2 پایه مخابره و یک عدد بم دستی از بین برده شده و در ولسوالی گرشک  و شهر لشکرگاه ولایت هلمند 2 عراده موتر سایکل و مقدار سلاح و مهمات دشمن از بین برده شده است .

قوای هوائی کشور طی 24 ساعت گذشته 150 پرواز و 7 ضربه هوائی هدفمند را بالای لانه های دشمن اجرا نموده اند.

تلفات سنگین هراس افگنان در نقاط مختلف کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد