جلوگیری-از-انفجار-حلقه-ماین-در-هفت-ولایت-کشور

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت‌های؛ هرات، بدخشان، غور، سرپل، زابل، پکتیا و فاریاب از انفجار ۱۶ حلقه ماین جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(20، حمل) منتشر شده، آمده است که منسوبین فرماندهی پولیس ولایت‌های؛ هرات، بدخشان، غور، سرپل، زابل، پکتیا و فاریاب در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌یی، 16 حلقه ماین‌های جاسازی شده تروریستان را کشف و از انفجار آنان جلوگیری نمودند.

اعلامیه افزوده است که از میان این ماین ها؛ یک حلقه ماین از مسیر شاهراه اسلام قلعه، 3 حلقه ماین از ولسوالی ادرسکن ولایت هرات، 3 حلقه ماین از مرکز شهر گردیز، 2 حلقه ماین از مربوطات ولایت غور، 4 حلقه ماین از مرکز شهر میمنه و ولسوالی قرمقول ولایت فاریاب، یک حلقه ماین از ولسوالی بهارک بدخشان، یک حلقه ماین از مربوطات مرکز ولایت سرپل و یک حلقه ماین از مرکز ولایت زابل، از سوی پولیس در جریان دو روز، کشف و خنثی گردیده اند.

وزارت داخله در اعلامیه تصریح نموده است که این ماین‌ها از سوی تروریستان طالب جهت آماج قرار دادن باشنده‌گان محلات متذکره جاسازی گردیده بودند.

این درحالی است که وزارت امور داخله روز گذشته نیز اعلام نموده بود که منسووبان پولیس در ولایات خوست، فراه و هرات ۴ تن را در پیوند به انجام قتل از مربوطات آن ولایات بازداشت كرده اند.

جلوگیری از انفجار 16 حلقه ماین در هفت ولایت کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد