جلوگیری-از-انفجار-حلقه-ماین-در-ولایت-غزنی

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای امنیتی از انفجار ۱۱ حلقه ماین کنار جاده‌ای در ولایت غزنی جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(9، حمل) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس ملی، عملیات مشترک را با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در مسیر شاهراه نمبر یک ولایت غزنی اجرا کردند که درنتیجه آن ضمن کشف و خنثی شدن 10 حلقه ماین جاسازی شده در کنار جاده، چندین روستا در مسیر این شاهراه نیز از وجود هراس افگنان پاکسازی شده است.

هم چنان اعلامیه افزوده است که پولیس ولایت غزنی، از انفجار مواد انفجاری جاسازی شده در یک کپسول گاز در مربوطات حوزه سوم امنیتی شهرغزنی جلوگیری کرده اند.

وزارت داخله تصریح نموده که هراس افگنان، مقداری مواد انفجاری را به هدف انجام حمله تروریستی دریک کپسول گاز جاسازی کرده بودند؛ اما پیش از انفجار، از روستای ده خدیداد مربوطات حوزه سوم امنیتی شهر غزنی به موقع کشف وخنثی گردید.

به نقل از اعلامیه؛ با کشف وخنثی سازی این ماین‌ها، ازچندین رویداد هراس افگنانه که منجر به تلفات ملکی می گردید، جلوگیری به عمل آمد.

این ناامنی در حالی است که زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه وزارت أمور خارجه امریکا برای صلح افغانستان در پیوند به آغاز گفتگوی طالبان با حکومت، پیام تبریکی نوشته است.

جلوگیری از انفجار 11 حلقه ماین در ولایت غزنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد