جلوگیری-از-انفجار-حلقه-ماین-طالبان-در-لوگر-و-جوزجان

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای پولیس با راه اندازی عملیات ویژه در مربوطات مختلف ولایت های لوگر و جوزجان از انفجار ۱۱ حلقه ماین گروه طالبان جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(6، اسد) منتشر شده، آمده است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس به دنبال راه اندازی یک عملیات ویژه، هشت حلقه ماین تروریستان طالب را که قصد داشتند با کارگذاری آن، مردم ملکی را آماج قرار دهند از مربوطات روستای " احمدزی" ولسوالی محمد آغه ولایت لوگر کشف و خنثی نمودند.

در همین حال، وزارت داخله تصریح نموده که سه حلقه ماین جاسازی شده تروریستان طالب از مربوطات بزرگ‌راه سرپل_جوزجان از سوی نیروهای پولیس کشف و از انفجار آن جلوگیری شده است.

از سوی هم، وزارت دفاع ملی نیز امروز دو شنبه(6، اسد) با نشر اعلامیه گفته است که روز گذشته، گروهی از طالبان پلان داشتند بر پوسته های نیروهای ملی دفاعی کشور در منطقه«دادوخیل» مربوط مرکز ولایت لوگر و «لشکریخیل» در ولسوالی محمد اغه لوگر حمله کنند.

اعلامیه افزوده است که نیروهای ملی دفاعی کشور از تطبیق این پلان دشمن جلوگیری کردند و در این جریان ۳ طالب در مرکز لوگر کشته و ۲ طالب دیگر زخمی شدند. هم چنان در منطقه لشکر یخیل ولسوالی محمد اغه لوگر، ۳ طالب کشته و ۶ طالب دیگر زخمی شدند.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که اکثریت مطلق مردم افغانستان به جای نظام طالبانی، مدافع و خواهان جمهوریت اند و طالبان از نگاه سیاسی شکست خورده اند.

جلوگیری از انفجار 11 حلقه ماین طالبان در لوگر و جوزجان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد