جلوگیری-از-انفجار-ده-حلقه-ماین-طالبان-در-چهار-ولایت

منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های خوست، فاریاب، بلخ و پکتیا از انفجار ده حلقه ماین جاسازی شده از سوی گروه طالبان، جلوگیری کردند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور امروز یک شنبه(28، ثور) با نشر اعلامیه گفته است که تروریستان طالب با کارگذاری چهار حلقه ماین در مربوطات ولسوالی‌های قیصار و پشتونکوت ولایت فاریاب، سه حلقه ماین در ولسوالی‌های نادرشاه کوت و باک ولایت خوست، دو حلقه ماین در ولسوالی کشنده ولایت بلخ و یک ماین در ولسوالی زازی آریوب ولایت پکتیا قصد آماج قرار دادن افراد ملکی را داشتند.

اعلامیه افزوده است که در پی عملیات‌های نیروهای امنیتی، هفت حلقه ماین توسط نیروهای امنیتی کشف گردیده و سه حلقه ماین بالای تروریستان انفجار نموده است.

قابل یاد آوریست که دو حلقه ماین حین جاسازی از سوی تروریستان طالب در ولسوالی قیصار ولایت فاریاب و یک حلقه ماین در ولسوالی زازی آریوب پکتیا انفجار نموده که در پی آن چهار تروریست طالب به هلاکت رسیده و سه تن دیگر نیز زخمی گردیده اند.

این درحالی است که پس از دستور حالت تهاجمی نیروهای امنیتی از سوی رییس جمهور غنی، وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات تهاجمی گسترده زمینی و هوائی نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایت‌های پکتیا و هلمند ۴۶ طالب کشته و ۷۴ عضو دیگر این گروه زخم برداشته اند.

جلوگیری از انفجار ده حلقه ماین طالبان در چهار ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد