جلوگیری-از-انفجار-سه-حلقه-ماین-در-لغمان،-زابل-و-غزنی

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قطعات خاص پولیس از انفجار سه حلقه ماین کارگذاری شده در ولایت‌های لغمان، زابل و غزنی جلوگیری کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(9، جدی) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس، از انفجار یک ماین درمسیرجاده خروتی مربوط مرکز ولایت لغمان، جلوگیری کرده اند.

اعلامیه افزوده است که این ماین توسط هراس افگنان طالب به هدف انجام حمله تروریستی در مسیرجاده عامه جاسازی شده بود که به موقع کشف و خنثی شد.

وزارت داخله هم چنان گفته است که منسوبین پولیس زابل نیز از انفجار یک ماین مقناطیسی که دریک موتر جاسازی شده بود، جلوگیری کرده اند.

درهمین حال، نیروهای پولیس از انفجاریک ماین در مربوطات حوزه اول ولایت غزنی، جلوگیری کرده اند. این ماین در مارکیت صرافی کهنه درمربوطات حوزه اول شهر غزنی که یک منطقه پررفت وآمدمی باشد، به گونه ریموت کنترول تعبیه شده بود اما پیش از انفجار، توسط نیروهای پولیس کشف وخنثی گردید.

در اعلامیه این وزارت آمده است که با کشف وخنثی نمودن این ماین‌ها، از سه رویداد تروریستی که منجر به تلفات افراد ملکی می گردید، جلوگیری شد.

این درحالی است که کاروان صلح علماء بی طرف افغانستان، روز گذشته طی یک کنفرانس خبری در کابل از حکومت و طالبان خواست که مطالبات مشروع شان را در میز گفت‌وگو مطرح سازند و آتش‌بس فوری را اعلام کنند.

جلوگیری از انفجار سه حلقه ماین در لغمان، زابل و غزنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد