جلوگیری-از-انفجار-سه-حلقه-ماین-در-لوگر،-فاریاب-و-هرات

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قطعات خاص پولیس از انفجار سه حلقه ماین در ولایت های لوگر، فاریاب و هرات جلوگیری کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(8، عقرب) منتشر شده، آمده است که نیروهای قطعات خاص پولیس در نتیجه دو عملیاتی که در ولایت های لوگر و فاریاب راه اندازی نموده بودند، دو حلقه ماین تروریستان طالب را از مربوطات آن ولایات کشف و از انفجار آن جلوگیری نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، یک حلقه ماین از روستای "کتب خیل" ولسوالی محمداغه ولایت لوگر و یک حقه ماین از روستای "عرب اقسای" ولسوالی پشتونکوت ولایت فاریاب از سوی پولیس کشف و از بین برده شده اند.

در اعلامیه همچنان آمده است، منسوبین فرماندهی پولیس ولایت هرات در پی عملیاتی، یک حلقه ماین تروریستان طالب که نزدیک یک شفاخانه در ولسوالی شیندند جاسازی گردیده بود، را کشف و از انفجار آن جلوگیری نمودند.

وزارت داخله تصریح نموده است که این ماین از سوی دهشت افگنان طالب به منظور کشتار مردم ملکی در این ولایات جاسازی شده بودند.

این درحالی است که روز گذشته، در یک حمله انتحاری بر یک تکیه خانه در شهر هرات که قبل از رسیدن به هدف منفجر شد، یک تن کشته و ۷ تن دیگر زخمی شدند.

جلوگیری از انفجار سه حلقه ماین در لوگر، فاریاب و هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد