جلوگیری-از-انفجار-موتر-بمب-در-ولایت-خوست

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس مبارزه با جرایم جنایی در مربوطات مرکز ولایت خوست، از انفجار یک موتر بمب جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(12، حمل) منتشر شده، آمده است که منسوبین قطعات خاص پولیس و منسوبین پولیس مبارزه با جرایم جنایی با اجرای یک عملیات در مربوطات مرکز ولایت خوست، از انفجار یک موتر بمب گذاری شده جلوگیری کرده اند.

اعلامیه افزوده است که تروریستان قصد داشتند با استفاده از این موتر بمب گذاری شده، یک حمله تروریستی را در مربوطات شهر خوست، سازماندهی کنند.

وزارت داخله تصرحی نموده است که درپیوند به این رویداد، فردی بازداشت نشده اما تحقیقات بیشتر به هدف بازداشت عاملان این رویداد جریان دارد.

هم چنان در اعلامیه آمده است که منسوبین پولیس ولایت خوست، یک ماین کارگذاری شده را که به هدف انجام حمله تروریستی در مسیر جاده ولسوالی تنی جاسازی شده بود، کشف و خنثی نموده اند.

این درحالی است که وزارت داخله روز گذشته نیز اعلام نموده بود که نیروهای قطعات خاص پولیس در روستای «کنگ» ولسوالی غوریان ولایت هرات، یک موترباربری، حامل ۴۰۰۰ کیلوگرام مواد انفجاری را کشف و بدست آورده اند.

جلوگیری از انفجار موتر بمب در ولایت خوست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد