جلوگیری-از-انفجار-پانزده-حلقه-ماین-در-پنج-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های غزنی، هرات، لوگر، بغلان و پروان از انفجار پانزده حلقه ماین جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(31، ثور) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های؛ غزنی، هرات، لوگر، بغلان و پروان در نتیجه راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌ ۱۵ حلقه ماین که از سوی تروریستان طالب جهت آماج قرار دادن افراد ملکی در نقاط مختلف ولایات متذکره کارگذاری شده بود، کشف و از انفجار آن جلوگیری نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان؛ هفت حلقه ماین در روستای "لنده خیل" ولسوالی آب‌بند ولایت غزنی، چهار حلقه ماین در مربوطات شهر پل‌علم ولایت لوگر، سه ماین از مسیر شاهراه بغلان - سمنگان، یک ماین در ولسوالی اوبه هرات و یک حلقه ماین از مربوطات ولسوالی بگرام ولایت پروان کشف و خنثی گردیده‌اند.

وزارت داخله تصریح نموده که تروریستان طالب به دنبال آغاز حملات تهاجمی نیروهای ملی امنیتی و دفاعی، از میدان‌های نبرد متواری گردیده و یکبار دیگر به هدف ایجاد وحشت به کارگذاری ماین‌ها و حملات انتحاری در میان مردم عام اقدام می‌نمایند.

این درحالی است که رییس جمهور غنی به نهادهای امنیتی و دفاعی کشور دستور داد تا با آمادگی‌ها و تدابیر لازم، پلان های شوم طالبان را خنثی و از حملات آنان جلوگیری نمایند.

جلوگیری از انفجار پانزده حلقه ماین در پنج ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد