جلوگیری-از-انفجار-یک-ماین-در-ولایت-بغلان

وزارت امور داخله اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ولایت‌های بغلان و هرات ۳ تن از جنگجویان گروه طالبان کشته و از انفجار یک حلقه ماین نیز جلوگیر شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(11، قوس) منتشر شده، آمده است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در پی عملیاتی، یک حلقه ماین تروریستان که جهت آماج قرار دادن افراد ملکی در مربوطات ساحه کیله‌گی ولایت بغلان جاسازی گردیده بود را کشف و از انفجار آن جلوگیری نمودند.

در همین حال، اعلامیه افزوده است که در پی یک عملیات دیگر این نیروها که روز گذشته در مربوطات ولسوالی پشتون زرغون راه اندازی نموده بودند، سه هراس افگن طالب کشته و یک تروریست دیگر بازداشت شده است.

وزارت داخله همچنان تصریح نموده است که سه میل اسلحه تروریستان طالب در مربوطات ولسوالی نادعلی ولایت هلمند، بدست این نیروها آمده است.

این درحالی است که شماری از کارشناسان نظامی و سیاسی در واکنش به سفر غیر منتظره رییس جمهور ترامپ به افغانستان می گویند که رهبران گروه طالبان و حکومت وحدت ملی همیشه براساس خواست امریکا تصمیم می گیرند و تمام برنامه های شان را به گونه ای تدارک می دهند که تامین کننده منافع امریکا باشد.

جلوگیری از انفجار یک ماین در ولایت بغلان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد