جلوگیری-از-انفجار-۱۸-حلقه-ماین-در-سه-ولایت

وزارت امور داخله اعلام نموده که منسوبین پولیس ولایات؛ لوگر، خوست و پکتیا در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌یی از انفجار ۱۸ حلقه ماین جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که  امروز دوشنبه(2، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس ولایات؛ لوگر، خوست و پکتیا در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌یی ۱۸ حلقه ماین را که از سوی تروریستان جهت آماج قرار دادن افراد ملکی در نقاط مختلف ولایت های متذکره جاسازی گردیده بود را کشف و از انفجار آن جلوگیری نمودند.

اعلامیه افزوده است که تروریستان ۳ حلقه ماین را در نقاط مرکزی ولایت لوگر، ۱۴ حلقه ماین را در نقاط مختلف ولایت خوست و ۱ حلقه ماین را در مربوطات ناحیه پنجم ولایت پکتیا جاسازی نموده بودند.

وزارت داخله تصریح نموده که تروریستان، همواره با جاسازی ماین‌ها در مکان های پر رفت و آمد در صدد ایجاد وحشت و برهم زدن نظم و آرامش اجتماعی بوده اند؛ اما نیروهای امنیتی با کشف و خنثی سازی رقم زیاد این ماین ها، توانسته اند از تلفات بیشتر افراد ملکی جلوگیری نمایند.

این درحالی است که شورای امنیت ملی با نشر آمار تلفات نیروهای امنیتی در جریان هفت روز، هفته‌ای را که گذشت «خونین‌ترین» هفته ۱۹ سال پسین اعلام کرده و گفته است که طالبان برای صلح هیچ‌گونه حسن نیت نشان نداده‌اند.

جلوگیری از انفجار ۱۸ حلقه ماین در سه ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد