جلوگیری-از-حملات-تروریستی-طالبان-در-غزنی-و-پکتیکا

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که در جریان جلوگیری از حملات طالبان مسلح در ولایت‌های غزنی و پکتیکا ۲۱ عضو این گروه کشته و زخمی شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(31، سرطان) منتشر شده، آمده است که شب گذشته، گروهی از طالبان مسلح پلان داشتند تا در منطقه « شیخان» ولسوالی ارگون  ولایت پکتیکا بر پوسته های اردوی ملی حمله کنند.

اعلامیه افزوده است که نیروهای ملی دفاعی کشور برای جلوگیری از تطبیق این پلان شوم دشمن اقدام کردند که در نتیجه ۷ طالب کشته و ۴ طالب دیگر زخمی شدند. هم چنان یک میل هاوان و یک میل دهشکه طالبان نیز تخریب گردید.

وزارت دفاع در یک اعلامیه دیگر گفته است که روز گذشته، گروهی از طالبان مسلح پلان داشتند در بخش های «عاشقوال»، «ارزو خورد» و «ارزو کلان» در مرکز ولایت غزنی، بر نیروهای ملی دفاعی کشور حمله کنند.

در اعلامیه آمده است که نیروهای های ملی دفاعی کشور از تطبیق این پلان دشمن جلوگیری کردند؛ در این جریان ۴ طالب در منطقه«عاشقوال»، ۴ طالب در «ارزو کلان» و «ارزو خورد» کشته و ۲ طالب دیگر زخمی شدند.

این درحالی است که روز گذشته، در نتیجه حملات مسلحانه‌ی طالبان در بخش‌هایی از ولایت کندز، هشت نیروی دولتی کشته شدند و پنج نیروی دیگر زخم برداشتند.

جلوگیری از حملات تروریستی طالبان در غزنی و پکتیکا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد