جلوگیری-از-حمله-گروهی-طالبان-مسلح-در-ولایت-لوگر

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که جلوگیری از حمله گروهی طالبان مسلح در ولایت لوگر به کشته و زخمی شدن ۱۴ طالب انجامیده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(6، اسد) منتشر شده، آمده است که روز گذشته، گروهی از طالبان پلان داشتند بر پوسته های نیروهای ملی دفاعی کشور در منطقه«دادوخیل» مربوط مرکز ولایت لوگر و «لشکریخیل» در ولسوالی محمد اغه لوگر حمله کنند.

اعلامیه افزوده است که نیروهای ملی دفاعی کشور از تطبیق این پلان دشمن جلوگیری کردند و در این جریان ۳ طالب در مرکز لوگر کشته و ۲ طالب دیگر زخمی شدند. هم چنان در منطقه لشکر یخیل ولسوالی محمد اغه لوگر، ۳ طالب کشته و ۶ طالب دیگر زخمی شدند.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، روز گذشته در نشستی با بزرگان، متنفذین، علما، جوانان و اقشار مختلف مردم ولایت نیمروز، گفت: طالبان پس از توافقنامۀ دوحه فکر می کردند که با بیرون شدن سربازان امریکایی، از راه جنگ دستآورد خواهند داشت و در محلات مختلف مصروف جنگ با مردم اند، اما آنان شکست خورده اند و از طریق خشونت هیچ چیزی را بدست آورده نمی توانند.

در همین حال، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور نیز از تلاش های نیروهای امنیتی و دفاعی در زمینۀ تامین امنیت ستایش کرد و گفت که نیروهای امنیتی و دفاعی ما همانند جمهوریت قابل معامله نیستند و من و تمام هموطنان بالای آنان افتخار می کنیم.

جلوگیری از حمله گروهی طالبان مسلح در ولایت لوگر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد