جلوگیری-از-دو-رویداد-تروریستی-در-ولایات-غزنی-و-زابل

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در ولایت های زابل و غزنی از وقوع دو رویداد تروریستی جلوگیری کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(14، قوس) منتشر شده، آمده است که پولیس قوماندانی امنیه ولایت غزنی روز گذشته یک حلقه ماین هراس افگنان طالب را از مرکز آن ولایت کشف و از انفجار آن جلوگیری کرد.

اعلامیه افزوده است، این ماین که ضد وسایط نقلیه می‌باشد، از سوی تروریستان طالب جهت هدف قراردادن وسایط افراد ملکی در روستای آهنگران جاسازی گردیده بود.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در پی راه اندازی یک عملیات شب‌هنگام در ساحه "قلعه‌چه" ولایت زابل، چندین کیلو مواد انفجاری هراس افگنان طالب را کشف و ضبط نمودند.

در اعلامیه آمده است که تروریستان طالب با استفاده از این مواد انفجاری که شامل بم‌های دستی، و ملحقات ماین ها می‌باشند، قصد انجام عمل تروریستی را در مربوطات آن ولایت داشتند.

این درحالی است که روز گذشته، نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان و رییس جمهور غنی روی آغاز آتش‌بس و مشکل مخفیگاه‌های طالبان در بیرون از کشور بخاطر دستیابی به موافقتنامۀ صلح پایدار، گفتگو کردند.

جلوگیری از دو رویداد تروریستی در ولایات غزنی و زابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد