جلوگیری-از-دو-رویداد-خونین-در-ولایات-خوست-و-تخار

وزارت امور داخله اعلام نموده که نیروهای امنیتی ضمن جلوگیری از یک حمله تروریستی در ولایت خوست، یک فرد انتحاری را در ولایت تخار نیز پیش از رسیدن به هدف، کشتند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله که امروز یک شنبه(30، سرطان) منتشر شده، آمده است که صبح دیروز یک هراس افگن طالب که مواد انفجاری را در بدن اش جاسازی نموده و قصد داشت تا مواد انفجاری همراهش را در میان مردم در بازار ولسوالی رستاق ولایت تخار انفجار دهد، پس از آنکه از سوی پولیس شناسایی گردید، به ناچار مواد انفجاری همراهش را انفجار داد.

اعلامیه افزوده است که منسوبین پولیس ولایت تخار، همچنان در پیوند به همکاری با این تروریست طالب، یک تن را نیز بازداشت کرده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر نوشته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت خوست، چهار حلقه ماین چسپکی، یک فیر مرمی راکت و مقداری مرمی کلاشینکوف که در چهارراهی دوازده فامیلی مرکز ولایت خوست به هدف انجام حمله تروریستی جابجا گردیده بود، کشف و خنثی نمودند.

در اعلامیه آمده است که تروریستان طالب این ماین ها را به هدف کشتار افراد ملکی جابجا نموده بودند اما قبل از رسیدن به هدف از سوی پولیس کشف و از بین برده شد.

جلوگیری از دو رویداد خونین در ولایات خوست و تخار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد