بازداشت-یک-قاتل-فراری-از-ولایت-کاپیسا

وزارت داخله از بازداشت یک تن از باشنده گان ولایت کاپیسا که به دلیل ارتکاب قتل از چندین سال تا اکنون فراری بود، خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(22، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس مبارزه با جرایم جنایی قوماندانی امنیه ولایت کاپیسا، روز گذشته، یک تن را در پیوند به قتل بازداشت نمودند.

در اعلامیه آمده است که فرد بازداشت شده، پس از به قتل رساندن یک تن از باشنده گان ولایت کاپیسا، از چندین سال تا اکنون فراری بود و سرانجام روز گذشته از مربوطات مرکز ولایت کاپیسا، از سوی پولیس شناسایی و بازداشت شد.

این درحالی است که به منظور رسیده‎گی به وضعیت امنیتی و راه‎های جلوگیری از تهدیدات امنیتی ناشی از حضور افراد و گروه‎های مسلح غیر مسئول در کاپیسا، یک گردهمایی در محمود راقی مرکز این ولایت برگزار شده بود.

در این گردهایی محمد اقبال صافی نماینده مرد کاپیسا در ولسی جرگه افغانستان گفت، امنیت در این ولایت از بیرون و از داخل کاپیسا با تهدید روبه‌رو است.

گفته می شود که شماری از قوماندانان محلی نیز در ولایت کاپیسا که با هم خصومت دارند، دست به درگیری‎های مسلحانه میان هم می‎زنند که صدها خانواده از باشنده‎گان محل از این بابت در وضعیت ناگوار و با هراس زنده‎گی می‎کنند.

بازداشت یک قاتل فراری از ولایت کاپیسا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد