۱۰-طالب-به-شمول-چندین-فرمانده-کلیدی-آنان-در-تخار-به-قتل-رسیدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۱۰هراس افگن طالب به شمول چندین تن از فرماندهان برجسته آنان در تخار کشته شده و ۱۳ تن دیگر این تروریستان زخمی گردیدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(30، جوزا) منتشر شده، آمده است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، روز گذشته عملیات مشترکی را به هدف پاکسازی برخی مناطق ناامن ولسوالی اشکمش ولایت تخار، راه اندازی نموده اند.

اعلامیه افزوده است که در پی این عملیات، تا اکنون ۱۰هراس افگن طالب به شمول چندین عضو برجسته‌ی این گروه تروریستی به هلاکت رسیده است و ۱۳ تن دیگر آنان نیز زخمی گردیده اند.

در اعلامیه همچنان آمده است در نتیجه این عملیات، تااکنون تسلیحات جنگی سبک و سنگین هراس افگنان طالب نیز بدست نیروهای امنیتی و دفاعی افتاده است.

وزارت داخله کشور تصریح نموده است که این عملیات گسترده، الی سرکوب کامل تروریستان در ولسوالی اشکمش این ولایت ادامه دارد.

این درحالی است که سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری روز چهار شنبه(29، جوزا) در سمپوزیم بین‌المللی امام ابوحنیفه (ره) در کابل، نهادهای امنیتی و دفاعی کشور را ناگزیر به ادامه جنگ با گروه طالبان دانست.

آقای دانش گفت که طالبان علی‌الرغم شکل گرفتن اجماع ملی و بین‌المللی مبنی بر پایان جنگ در افغانستان، حاضر به گفتگوی مستقیم با حکومت نشده‌اند، نهادهای امنیتی ناگزیر اند که از جان شهروندان و نوامیس ملی محافظت کنند.

۱۰ طالب به شمول چندین فرمانده کلیدی آنان در تخار به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد