جلوگیری-از-رویداد-تروریستی-در-هفت-ولایت

وزارت امور داخله اعلام نموده که درنتیجه همکاری مردم با مرکز ۱۱۹ پولیس، از ۷ رویداد تروریستی در مربوطات ولایت‌های کابل، میدان وردک، لوگر، ننگرهار، بغلان، بلخ و کندز جلوگیری شده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(16، عقرب) منتشر شده، آمده است که طی یک هفته گذشته در نتیجه همکاری مردم با مرکز 119 پولیس، از 7 رویداد ناشی از انفجار ماین و مواد انفجاری جاسازی شده در مربوطات ولایت‌های کابل، میدان وردک، لوگر، ننگرهار، بغلان، بلخ و کندز جلوگیر شده است.

اعلامیه افزوده است که در همین حال، از 6 قضیه سرقت در مربوطات حوزه‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم امنیتی کابل و ولسوالی جبل سراج ولایت پروان جلوگیری شده و در پیوند به آن 7 تن بازداشت شده اند.

هم‌چنان، به اساس اطلاع مردم به مرکز 119 پولیس، دو عراده موتر مسروقه از ولسوالی کلکان ولایت کابل و ولسوالی بگرام ولایت پروان دریافت گردیده اند.

وزارت امور داخله در این اعلامیه از سهم‌گیری مردم در تامین امنیت بخصوص همکاری با مرکز 119 پولیس، اظهار سپاس نموده است.

این درحالی است که روز گذشته، منسوبین قطعات خاص پولیس در ولایت لوگر، عملیاتی را در روستای "زکریا خیل" ولسوالی محمد آغه این ولایت راه اندازی نموده بودند که در نتیجه آن، مقدار 28 کیلو گرام مواد انفجاری از یک منزل مسکونی کشف گردید.

جلوگیری از 7 رویداد تروریستی در هفت ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد