جلوگیری-از-وقوع-چهار-رویداد-تروریستی-در-هلمند-و-پکتیا

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای پولیس ملی در ولایت‌های هلمند و پکتیا، از انفجار یک موترسایکل بمب گذاری شده و سه حلقه ماین جلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(15، حوت) منتشر شده، آمده است که هراس افگنان، مقداری از مواد انفجاری را در موترسایکل جاسازی کرده بودند، می خواستند آن‌را در بازار ولسوالی نادعلی ولایت هلمند انفجار دهند که پیش از انفجار، توسط پولیس کشف و خنثی شد.

اعلامیه افزوده است که با کشف و خنثی سازی این موترسایکل بمب گذاری شده، از یک رویداد تروریستی که منجر به تلفات افراد ملکی می گردید، جلوگیری به عمل آمد.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس ملی قومندانی امنیه ولایت پکتیا، از انفجار سه ماین کارگذاری شده در روستای خیرمنی ولسوالی زازی آریوب جلوگیری کردند.

این ماین ها، از سوی هراس افگنان طالب به هدف انجام حملات هراس افگنانه جاسازی شده بود که پیش از انفجار، توسط پولیس کشف و از بین برده شد و از سه رویداد تروریستی که منجر به تلفات افراد ملکی می گردید، جلوگیری به عمل آمد.

این درحالی است که جاوید فیصل، سخنگوی دفتر شورای امنیت امروز پنج شنبه(۱۵حوت) در توییتی گفته است که طالبان در سه روز گذشته ۷۶ حمله بر نیروهای امنیتی انجام دادند.

جلوگیری از وقوع چهار رویداد تروریستی در هلمند و پکتیا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد