جلوگیری-از-وقوع-یک-انفجار-خونین-در-ولایت-بلخ

قول اردوی ۲۰۹ شاهین اعلام کرده که نیروهای امنیتی از وقوع یک انفجارعظیم و ریختن خون چندین هموطنان بی گناه درولسوالی چمتال ولایت بلخ جلوگیری نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه قول اردوی 209 شاهین که امروز سه شنبه(28، حوت) منتشر شده، آمده است که طالبان تروریست یک حلقه ماین را جهت هدف قراردادن کاروان نیروهای امنیتی شامل عملیات ولید(40) ومردم بیگانه کشورمان درساحه پل بنگاله ولسوالی چمتال ولایت بلخ جاسازی نموده بودند که خوشبختانه ماین مذکورتوسط نیروهای شامل عملیات کشف وانفجارداده شد.

در اعلامیه آمده است که اگراز وقوع این انفجارجلوگیری صورت نمی گرفت، امکان قطع شدن مسیر راه ولسوالی چمتال و به شهادت رسیدن نیروهای امنیتی ومردم مظلوم وبیگان ما می شد که خوشبختانه ماین متذکره توسط تیم ماین پاکی لوای دوم قول اردوی 209 شاهین کشف وخنثی شد.

اعلامیه افزوده است که همچنان در نتیجه یک درگیری میان نیروهای امنیتی ودهشت افگنان طالب درقریه بودنه قلعه ولسوالی شولگره ولایت بلخ 4 تن از تروریستان گروه طالبان به شدت زخم برداشته اند.

این درحالی است که روز گذشته، مسوولان امنیتی ولایت بلخ در جلسه ای که به منظور تدابیر امنیتی میله عنعنوی گل سرخ در شهر مزار شریف برگزار شده بود، خطاب به مردم اعلام نمودند که با خیال راحت از نوروز تان تجلیل کنید.

جلوگیری از وقوع یک انفجار خونین در ولایت بلخ

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد