جلوگیری-از-چندین-حمله-انتحاری-در-میدان‌وردک-و-قندهار

وزارت داخله اعلام نموده که نیروهای امنیتی از وقوع چندین حملات انتحاری در ولایت های میدان‌وردک و قندهارجلوگیری کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله امروز چهارشنبه (25، ثور) در خبرنامه‌ای اعلام کرده است که این عامل انتحاری عضو گروه طالبان، پیش از رسیدن به هدف، شناسایی و نابود شده است.

وزارت داخله در اعلامیه دیگر افزوده است که نیروهای پولیس ملی، از 20 انفجار ماین درمربوطات ولسوالی شاه ولیکوت ولایت قندهار جلوگیری کرده اند.

اعلامیه افزوده است که این ماین ها، توسط هراس افگنان طالب به هدف انجام حملات تروریستی، درروستای چنار ولسوالی شاه ولیکوت ولایت کندهار، جاسازی شده بود.

این درحالی است که عالمان دین و مردم از گروه های تروریستی بارها خواسته اند تا با انفجار و انتحار بیشتر از این موجب شهادت افراد بیگناه نشوند اما گروه‌های تروریستی به شمول هراس افگنان طالب به ندای صلح مردم افغانستان با انجام حملات انتحاری پاسخ داده اند.

گروه طالبان در ماه رمضان حمله‌های انتحاری خود را افزایش داده است. هم‌زمان با تشدید حمله‌های گروه طالبان، نگرانی‌ها از افزایش تلفات غیرنظامیان نیز افزایش یافته است. پیش‌تر دفتر هیأت معاونت سازمان ملل متحد در کابل یا یوناما در گزارشی اعلام کرده بود که تلفات غیرنظامیان در جریان ماه رمضان امسال بیش‌تر شده است.

جلوگیری از چندین حمله انتحاری در میدان‌وردک و قندهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد