جلوگیری-از-چندین-حمله-تروریستی-در-پنج-ولایت

وزارت امور داخله اعلام نموده که نیروهای پولیس ملی از انفجار یک موترسایکل بمب گذاری شده و ده حلقه ماین کنار جاده‌ای در پنج ولایت کشور جلوگیری کردند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که نیروهای پولیس ملی با اجرای چندین عملیات کشفی در مربوطات ولایت‌های خوست، لغمان، میدان وردک، سرپل و غزنی از انفجار یک موترسایکل بمب گذاری شده، سه فیر مرمی آر.پی.جی و ده حلقه ماین کنار جاده، جلوگیری کرده‌اند.

اعلامیه افزوده است که تروریستان می‌خواستند یک موترسایکل بمب گذاری شده و هفت حلقه ماین را در مربوطات ولسوالی اسماعیل خیل و مرکز ولایت خوست انفجار دهند که پیش از انفجار، کشف و از چندین حادثه دلخراش جلوگیری گردید.

هم چنان، تروریستان طالب یک حلقه ماین را در مربوطات ولسوالی قرغه‌ئی ولایت لغمان، سه فیر مرمی آر.پی.جی را در مرکز ولایت میدان وردک، یک حلقه ماین را در مربوطات ولایت سرپل و یک حلقه ماین را در مربوطات ولسوالی زنه‌خان ولایت غزنی جاسازی کرده بودند که پیش از انفجار، کشف و خنثی شدند.

وزارت داخله می‌گوید که تروریستان طالب توانائی نبرد رو دررو را با نیروهای امنیتی و دفاعی کشورندارند و تمرکز این گروه با رویکرد جنگی ناشی از جاسازی ماین‌های کنار جاده بوده که بیشترین قربانیان آن، افراد ملکی می‌باشند.

این درحالی است که سخنگوی ارگ ریاست‌ جمهوری در واکنش به تخریب یک باب مکتب از سوی طالبان در قندهار، گفته‌است که صلح کنید، زیرا با ادامه جنگ جز ویرانی چیزی دیگری نصیب تان نخواهد شد.

جلوگیری از چندین حمله تروریستی در پنج ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد