جلوگیری-ازدو-حمله-خونین-تروریستی-در-فاریاب

وزارت داخله اعلام کرده که نیروهای امنیتی در ولایت فاریاب با دستگیری دوتن از هراس افگنان، از وقوع دو رویداد خونین تروریستی جلوگیری نموده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله کشور که امروز شنبه(18، حوت) منتشر شده، آمده است که پولیس ولایت فاریاب، دوتن را به ارتکاب طراحی و سازماندهی حملات هراس افگنانه بازداشت کرده است.

اعلامیه افزوده است: این دوتن، مقداری ده کیلوگرام مواد انفجاری را که دریک موترسایکل زرنج جاسازی کرده بودند، می‌خواستند آنرا در مربوطات حوزه اول ولایت فاریاب انفجاردهند. اما پیش از رسیدن به هدف، توسط پولیس ملی در یک اقدام به موقع شناسائی وبازداشت شدند.

وزارت داخله گفته است که افراد بازداشت شده در تحقیقات ابتدائی از موجودیت یک ماین دیگر که درسرای شیرعلی در جاده جام بابا شهر میمنه جاسازی کرده بودند، نیز اعتراف نموده که توسط نیروهای پولیس ملی کشف و خنثی شده است.

در اعلامیه این وزارت آمده است که با کشف و خنثی این ماین ها، از دو رویداد خونین تروریستی در ولایت فاریاب، جلوگیری شده است.

این درحالی است که فاریاب از ولایت‌های ناآرام و کلیدی در شمال‌ غرب افغانستان است که گفته می‌شود اختلال امنیت در این ولایت می‌تواند بر امنیت همه شمال افغانستان تاثیر بگذارد.

جلوگیری ازدو حمله خونین تروریستی در فاریاب

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد