جنرال-دوستم-در-سه-ماه-آثار-طالبان-را-در-شمال-نمیگذارم

جنرال دوستم پس از حمله طالبان بر یک پاسگاه ارتش در ولسوالی آقچه ولایت جوزجان، به این ولسوالی رفته و در دیدار با مردم بیان کرده است که میتوانیم در سه ماه آثار طالبان را از شمال افغانستان پاک سازی کنیم.

به گزارش افغان نیوز: روز سه شنبه، طالبان بر یک پاسگاه ارتش در ولسوالی آقچه ولایت جوزجان حمله کرده بیش از20 سرباز ارتش را کشتند.

به تازگی جنرال دوستم به این ولسوالی سفر کرده و از مردم خواسته است که علیه طالبان ایستادگی نمایند و آنها را گفته اند که با مناطق اطراف تان آشنایی دارید، در کنار هم طالبان میتوانیم در سه ماه از شمال کشور نابود کنیم.

از سوی هم طالبان در روز های اخیر برخی مناطق ولایت جوزجان را تحت تهدید بلند امنیتی قرار داده است و ولسوالی مرادیان این ولایت در محاصره کامل طالبان است.

در روزهای پسین، فعالیت‌های طالبان در شش ولسوالی ولایت جوزجان افزایش یافته‌اند. به تازه‌گی، طالبان بخش‌هایی از جاده‌یی را که ولسوالی آقچه را به شاهراه بلخ-جوزجان پیوند می‌دهد، انفجار داده‌اند.

جنرال دوستم پس از مخالفت ها با رئیس جمهور غنی، پایتخت افغانستان را ترک کرده و بیشتر در ولایات شمال افغانستان زندگی میکند.

جنرال دوستم: در سه ماه آثار طالبان را در شمال نمیگذارم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد