جنرال-رازق-طالبان-در-قندهار-شکست-خورده-اند

فرمانده پولیس قندهار گفت: باوجود که تشکیل پولیس این ولایت نسبت به وسعت آن، کافی نیست اما نیروهای امنیتی، طالبان را با شکست مواجه نموده اند.

به گزارش افغان نیوز: جنرال رزاق، فرمانده پولیس قندهار، روز سه شنبه (۲۴ دلو) در یک نشستی خبری گفت: نیروهای امنیتی، گروه طالبان را در قندهار با شکست مواجه نموده و این گروه توان مقابله رو در رو با نیروهای امنیتی را ندارند.

فرمانده پولیس قندهار در عین حال، از کمبود تشکیل پولیس این ولایت شکایت کرد و گفت: تشکیل پولیس قندهار نسبت به وسعت این ولایت، کافی نیست، از رئیس جمهور و مقامات امنیتی در مرکز می خواهم که تعداد تشکیل پولیس قندهار را افزایش دهند و نیز تجهیزات کافی و سنگین بیشتر باید به قندهار ارسال گردد.

فرمانده پولیس قندهار در حالی از کمبود نیروی پولیس خبر می‌دهد که این ولایت، در زمان طالبان، پایگاه قدرت سیاسی آن گروه محسوب می‌شد و ملاعمر؛ رهبر و پایه‌گذار طالبان در این شهر، مستقر بود. به همین دلیل، قندهار در سال‌های گذشته، یک دوره پرفراز و نشیب امنیتی را تجربه کرد؛ اما در سال‌های اخیر، امنیت نسبتا پایداری را شاهد بوده است؛ چیزی که بسیاری از ناظران، آن را نتیجه فرماندهی جنرال رازق و عدم مماشات و مدارای او با طالبان می‌دانند.

جنرال رازق: طالبان در قندهار شکست خورده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد