جنگ-میان-طالبان-و-نیروهای-امنیتی-در-فراه

به گفتۀ مسوولان محلی در فراه؛ طالبان ازتاریکی شب استفاده کرده و بر شماری از پاس‌گاه‌های نیروهای امنیتی در ولسوالی بالابلوک این ولایت حمله کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: مسؤولان محلی در ولایت فراه از حملۀ گروه طالبان بر پسته‌های نیروهای امنیتی خبر می‌دهند و می‌گویند که در نتیجۀ درگیری، ۸ تن  از سربازان پولیس کشته شده‌اند.

ناصر مهری، سخن‌گوی والی فراه با تایید این روی‌داد می‌گوید که گروه طالبان ازتاریکی شب استفاده کرده و بر شماری از پاس‌گاه‌های نیروهای امنیتی در ولسوالی بالابلوک این ولایت حمله کرده‌اند.

سخن‌گوی والی فراه می‌گوید که هشت سرباز پولیس و آن هم از قطعۀ نظم‌عامه در نتیجه شش ساعت درگیری با افراد طالبان جان باخته‌اند و حمله گروه طالبان  عقب زده شده‌اند.

از سوی هم، سخن‌گوی والی فراه می گوید که در حمله گروه طالبان، تلفات بر آنان نیز وارد شده و دست کم ۱۵ تن اعضای شان کشته وزخمی شده‌اند.

گفتنی‌ست که این ادعای ادارۀ محلی ولایت فراه توسط گروه طالبان رد شده و افزوده که شماری از پوسته‌های نیروهای امنیتی را در ولسوالی بالابلوک فتح کرده و ۱۰ تن از نیروهای امنیتی را کشته شده‌اند.

فراه از جمله ولایت های ناامن در جنوب غرب افغانستان است که در آن گروه طالبان در این اواخر نفوذ بیش از حد پیدا کرده‌اند.

چندی قبل والی این ولایت به دلایل افزایش ناامنی در این ولایت استعفا داد و والی جدید آن وعده داد که گروه طالبان را سرکوب خواهند کرد.

جنگ میان طالبان و نیروهای امنیتی در فراه

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد