جنگجویان-داعش-از-ننگرهار-وارد-لوگر-می-شوند

مقامات محلی ولایت لوگر گفته اند که تروریستان داعشی تلاش دارند که از ولایت ننگرهار وارد ولسوالی ازره ولایت لوگر شده و برای خود مواضح مستحکم ایجاد نمایند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالولی وکیل، عضو شورای ولایتی لوگر امروز دوشنبه (6 – قوس) به رسانه ها گفته است که تروریستان داعشی تلاش دارند که از ولایت ننگرهار وارد ولسوالی ازره ولایت لوگر شده و برای خود مواضح مستحکم ایجاد می نمایند.

شورای ولایتی لوگر از احتمال حضور تروریستان داعشی در این ولایت به شدت ابراز نگرانی کرده و از نهادهای امنیتی و دفاعی خواسته تا قبل از این که داعشیان فعالیت‌شان در لوگر را آغاز کنند، آنان را سرکوب کنند.

اما سلیم صباح سخنگوی والی لوگر این گفته های عضو شورای ولایتی لوگر را رد کرده گفته است که گروه داعش در هیچ بخشی از این ولایت فعالیتی ندارند.

آقای صباح تاکید کرد که نیروهای امنیتی و دفاعی به هیچ گروهی اجازه نخواهند داد تا در ولسوالی ازره این ولایت فعالیت‌های شان را آغاز کنند.

در همین حال محمد ایوب وردک، معاون فرماندهی پولیس لوگر گفته است که در ولسوالی ازره ولایت لوگر نیروهای امنیتی افغان حاکمیت کامل دارند و هیچ نشانه از آغاز فعالیت گروه داعش دیده نشده است.

این درحالی است که شماری از مقامات و مسوولان حکومتی گفته اند که تعداد زیادی از مناطق دور دست بعضی ولایت ها که در آنجا نیروهای امنیتی حضور ندارند، تحت حاکمیت مخالفان مسلح دولت قرار دارند.

جنگجویان داعش از ننگرهار وارد لوگر می شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد