حملات-طالبان-در-غزنی-و-پکتیا-با-شکست-مواجد-شد

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که در نتیجه ضد حمله نیروهای امنیتی در ولسوالی«خرشی» ولایت پکتیا و منطقه «ارزو کلان» در مرکز ولایت غزنی ۵ طالب مسلح کشته شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(28، سرطان) منتشر شده، آمده است که طالبان مسلح روز گذشته در منطقه «ارزو کلان» در مرکز ولایت غزنی، بر نیروهای ملی امنیتی و دفاعی حمله کردند.

اعلامیه افزوده است که این حمله بعد از مقاومت سخت نیروهای امنیتی و دفاعی به شکست روبرو شد و در نتیجه این درگیری ۴ طالب کشته و ۵ طالب دیگر زخمی شدند.

وزارت دفاع ملی در یک اعلامیه دیگر گفته است که شب گذشته شماری از طالبان، در ولسوالی«خرشی» ولایت پکتیا، پلان حمله بر گزمه نیروهای ملی دفاعی کشور را داشتند؛ اما منسوبین قهرمان نیروهای ملی دفاعی کشور، پس از آگاهی، از تطبیق این پلان جلوگیری کردند.

اعلامیه تصریح نموده که در این جریان ۱ طالب کشته، ۱ میل کلاشنیکوف و ۱ عراده موترسایکل به دست نیروهای دفاعی کشور آمده است.

این درحالی است که رئیس جمهور غنی و مشاور امنیت ملی امریکا طی یک تماس تلفنی، نگرانی های شان‌را در خصوص افزایش خشونت ها از سوی طالبان ابراز نموده و خاطرنشان کردند که مذاکرات مستقیم بین حکومت افغانستان و طالبان باید هرچه زودتر آغاز گردد.

حملات طالبان در غزنی و پکتیا با شکست مواجد شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد