حمله-انتحاری-بر-غیرنظامیان-از-سوی-طالبان-ممنوع-اعلام-شد

نیویارک تایمز نوشته است که ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان به این روزنامه گفته که دیگر غیرنظامیان را مورد هدف انتحاری قرار نمی دهند.

به گزارش افغان نیوز: بر بنیاد تازه ترین خبرهای که از سوی رسانه های خارجی به نشر رسیده طالبان جنگ با غیرنظامیان را ممنوع اعلام کرده و هیچ صدمه ای دیگر به مردم از سوی این گروه نخواهد رسید.

نیویارک تایمز به نقل از ذبیح الله مجاهد گفته است که رهبران طالبان به افراد این گروه دستور داده تا از حملات انتحاری و انفجار که منجر به تلفات سنگین مردم می شوند دست بردارند.

آقای مجاهد همچنان خاطرنشان ساخته است که بعد از آتش بس سه روز عید سعید فطر تاکنون هیچ حمله ای انتحاری از سوی این گروه در کابل رخ نداده است.

ذبیح الله مجاهد همچنان تاکید کرده است که حملات انتحاری جز برنامه های آنان برای اهداف بیرونی می باشد و هیچ گاه از این گونه حملات برای رسیدن به اهدافشان دست نخواهند کشید.

در همین حال شاه حسین مرتضوی معاون سخنگوی ریاست جمهوری با تایید این خبر گفته است که طالبان حملات انتحاری بالای مردم را ممنوع اعلام نموده اند.

این درحالی است که به تازگی یکی دیگر از روزنامه های خارجی خبر دومین آتش بس میان حکومت افغانستان و گروه طالبان را از زبان سخنگوی دولت منتشر کرده بود اما طالبان تاکنون در این زمینه ابراز نظر نکرده اند.

حمله انتحاری بر غیرنظامیان از سوی طالبان ممنوع اعلام شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد