حمله-انتحاری-بر-یک-قرارگاه-نیروهای-خارجی-در-بگرام

شماری از مهاجمان انتحاری، بر قرارگاه نیروهای خارجی در ولسوال بگرام ولایت پروان با استفاده از موترهای بمب‌گذاری شده حمله کردند.

به گزارش افغان نیوز: منابع محلی به رسانه ها گفته اند که این رویداد حوالی ساعت 5:50 صبح امروز چهارشنبه (20 قوس) در روستای جان قدم ولسوالی بگرام ولایت پروان رخ داده است.

عبدالشکور قدوسی، ولسوال بگرام ولایت پروان به رسانه ها گفته است که در پی حمله موتربمب مهاجمان انتحاری بر پایگاه نظامی بگرام، بیش از ۵۰ باشنده محل زخمی شده‌اند.

وی افزوده است که در این رویداد، باشنده‌گان محل به شدت متضرر شده و بیش از ۵۰ غیرنظامی در خانه‌های‌شان زخمی شده‌اند. قربانیان شامل زنان و کودکان هستند.

براساس گزارش ها، مهاجمان که باشنده‌گان محل شمارشان را هفت تن گفته‌اند، با نیروهای خارجی به درگیری پرداخته‌ و در حال حاضر به نظر می‌رسد مهاجمان انتحاری از پای درآمده‌اند.

در همین حال، وحیده شهکار، سخنگوی والی پروان نیز به رسانه ها گفته است:"پس از این انفجار، درگیری میان نیروهای خارجی و مهاجمان برای چندین ساعت ادامه داشت و به دلیل این که نیروهای خارجی محل درگیری را مسدود کرده‌اند، از تلفات آن تا هنوز جزئیاتی در دست نیست".

هرچند ساحه رویداد تحت پوشش نیروهای خارجی است و تاهنوز شمار زخمی‌های و کشته شدگان این رویداد مشخص نیست؛ اما برخی رسانه ها گزارش داده است که تاکنون 40 زخمی به شفاخانه‌های ولایت پروان انتفال داده شده و احتمال دارد که در این رویداد شماری نیز کشته شده باشند.

حمله انتحاری بر یک قرارگاه نیروهای خارجی در بگرام

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد