حمله-بر-پایگاه-ارتش-در-غزنی؛-سه-سرباز-جان-باختند

گزارش‌ها می‌رسانند که در نتیجه انفجار موتر بمب طالبان در نزدیکی یکی از پایگاه‌های نیروهای ارتش در ولسوالی اندر ولایت غزنی، سه سرباز کشته و دو تن دیگر زخم برداشتند.

به گزارش افغان نیوز: منابع مرکزی و محلی می‌گویند که این رویداد حوالی ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه‌ی صبح امروز (چهارشنبه، ۱۹ قوس) در منطقه‌ی «ملا نوح بابا» ولسوالی اندر رخ داده است.

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که حمله طالبان بالای یکی از پایگاه‌های نیروهای ارتش در ولسوالی اندر ولایت غزنی عقب زده شد و در نتیجه درگیری دو سرباز کشته و سه سرباز دیگر زخمی شده اند.

وزارت دفاع این حمله را به طالبان نسبت داده و مدعی شده که در این رویداد به جنگجویان این گروه نیز تلفات سنگینی وارد شده است.

در همین حال، واحدالله جمعه‌زاده، سخن‌گوی والی غزنی گفت: دو عراده موتر بمب‌گذاری‌شده که قصد حمله بر پایگاه‌های نیروهای امنیتی را داشتند، پیش از رسیدن به هدف از سوی نیروهای امنیتی شناسایی شدند.

به گفته‌ی او، موتربمب نخست که می‌خواست یک پایگاه نیروهای امنیتی را هدف قرار بدهد، از سوی نیروهای امنیتی شناسایی و از بین برده شده است. در نتیجه‌ی انفجار این موتربمب، سه سرباز کشته و دو سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

سخن‌گوی والی غزنی همچنان گفته است؛ موتربمب دومی نیز که می‌خواست یک پاسگاه نیروهای امنیتی را در منطقه‌ی «ملا نوح بابا» هدف قرار بدهد، پیش از رسیدن به هدف شناسایی و ضبط شده است.

غزنی از ولایت‌های ناامن در جنوب کشور بوده و انفجارهای این چنینی در آن بی‌پیشینه نیست. ده روز پیش نیز انفجار موتر بمب‌گذاری شده در مرکز این ولایت ۳۰ نفر کشته و ۲۸ زخمی به جا گذاشت.

حمله بر پایگاه ارتش در غزنی؛ سه سرباز جان باختند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد