حمله-دیروز-در-کابل-کشته-برجا-گذاشت

وزارت صحت عامه‌ کشور اعلام کرده که در حمله تروریستی دیروز بر دو ساختمان دولتی شهر کابل، ۴۳ تن کشته و ۲۵ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: نجیب دانش، سخنگوی وزارت‌ داخله گفته است که حمله در ساعت ۳:۱۵ دقیقه بعد از ظهر روز دو شنبه(3، جدی) با انفجار یک موتر بمبگذاری شده آغاز شد؛ یکی از مهاجمان موتر انتحاری را منفجر کرد و سه نفر آنها وارد ساختمان‌های وزارت فواید عامه و "معینیت شهدا و معلولین" شدند.

وزرات داخله تایید کرده است که هر سه مهاجم، پس از حدود هفت ساعت درگیری، کشته شده‌اند.

در همین حال، وحیدالله مجروع سخن‌گوی وزارت صحت عامه گفته است که در این حمله ۴۳ کشته و حدود ۲۵ زخمی برداشته اند. او افزوده است که سه تن از زخمیان رویداد به گونه‌ی سطحی زخم برداشته بودند و شب گذشته بعد از تداوی به خانه‌های شان برگشتند.

هم‌چنان وزارت صحت عامه گفته است که وضعیت صحی شماری از زخمیان وخیم است. قابل ذکر است که یک زن و یک پولیس هم در میان کشته شدگان گزارش شده است.

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری در واکنش به حملۀ تروریستی روز دوشنبه در کابل گفت: مردم افغانستان هرگز اجازه نخواهند داد که گروه‌های مزدور و مزدبگیر بیگانه، نظام سیاسی و زندگی مردم را بی‌ثبات سازند.

این درحالی است که قبل از این نیز یک موتر بمب گذاری شده در نزدیکی شرکت امنیتی پیمانکار جی۴اس (G۴S) در شرق کابل منفجر و بعد مهاجمان به این شرکت حمله کردند که در نتیجه 12 تن کشته شدند.

حمله دیروز در کابل 43 کشته برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد